Selamlar dostlar bir soru soracaktim

acemipa700cu

Özel Üye
Katılım
30 Tem 2025
Mesajlar
30
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Enst.
Korg pa700
Youtube da guzel bi sarki buldum eski 2008den ve pa 800 ile caliniyor bu piyanistle iletisimim yok setini bilen varsa atabilirmi sagolun
 

Benzer konular

Geri
Üst