Yamaha YAMAHA or700 psr a1000 Yamaha psr a300 yamaha Tyros2 ve diğer seriler için destek hattı Yamaha Türkiye.. Yamaha psr A3000

02 Aralık 2013, 17:00 1 (permalink)
Moderator
Alt Moderotör
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 15 Aralık 2011
Yer:
Mesajlar: 336
Enstrumanım:
Değerli hocalarım. Yamaha or700 v2 plus orgum var. daha önce de sitemizde paylaştığım üzere orgumun anakartım yandı.. tamiratı için DTL teknik servise gönderdim. geçtiğim hafta sonu da gittim orgumun durumunu ögrendim... Özellikle Ahmet Can BAŞAR'dan konuyla ilgili yardım istedim. neler yapılabilir diye. Kendisi de sağolsun ilgilendi ama maalesef orgun anakartı kurtarılacak durumda olmadığını söyledi. Orjinali de yüksek bir meblaa ya tekamul ediyor. Bizde bulabileceğimiz hurda ya ayrılan bir orgun anakartını kullanma yoluna gidecegiz. Tek çaremiz bu kalıyor.. Bu da biraz zaman alacağa benziyor. Sizden istirhamım şudur ki: Eğer elinizde ya da tanıdıgınız bir eşiniz dostunuzda çalışır durumda Anakart var ise talibim (dtl ye sevk edilmek üzere)... Umarım hayırlı ve olumlu cevaplarınız gelir. Allah'a emanet olun.. Hayırlı müzik çalışmaları ve bol kazançlar dilerim......
Sağlıcakla kalın.
02 Aralık 2013, 21:32 2 (permalink)
TM 2014 Demo Yarışması Birincisi
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 17 Mart 2005
Yer: Elbistan
Mesajlar: 688
Enstrumanım:
güzel kardeşim geçmişler olsun bahse konu alet daha yeni bir alet sayılır yamahadan söz ediyoruz kolay kolay hurdaya ayrılan alet dediğin gibi zaman alacak yapılacak iki şey var ya beklemek yada aleti parçalara ayırıp satmak
şimdiden allah kolaylık versin.
şirin Bu mesaj için Teşekkür edenler :
cagdasdurmus (02 Aralık 2013)
02 Aralık 2013, 22:33 3 (permalink)
Moderator
Alt Moderotör
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 15 Aralık 2011
Yer:
Mesajlar: 336
Enstrumanım:
Hocam düşünceleriniz için çok teşekkür ederim... Zaten DTL de bunu tavsiye etti bende acizane formlarda parça arayarak bu süreci hızlandırmaya çalışıyorum... Tekrar teşekkür ederim hocam. Allah razı olsn.
06 Aralık 2013, 20:41 4 (permalink)
Moderator
Alt Moderotör
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 15 Aralık 2011
Yer:
Mesajlar: 336
Enstrumanım:
Ustadlarım sorun güncel yardımcı olabilecek yok mu acaba
20 Aralık 2013, 22:50 5 (permalink)
Geziyorum
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 13 Şubat 2011
Yer:
Mesajlar: 2
Enstrumanım:
kardeş bende or 700 v1var.Anakart uyarsa anlaşabiliriz
22 Aralık 2013, 02:39 6 (permalink)
Moderator
Alt Moderotör
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 15 Aralık 2011
Yer:
Mesajlar: 336
Enstrumanım:
abi olur Allah cıkardı seni karsıma yaa 05308828908 numaralı hattan ulasın lütfen abi
26 Aralık 2013, 12:57 7 (permalink)
Moderator
Alt Moderotör
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 15 Aralık 2011
Yer:
Mesajlar: 336
Enstrumanım:
sorun güncel üstadlarım... Herkese işlerinde kolaylıklar dilerim.
03 Ocak 2014, 22:12 8 (permalink)
Moderator
Alt Moderotör
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 15 Aralık 2011
Yer:
Mesajlar: 336
Enstrumanım:
YARDIMCI OLABİLECEK YOK MU ACABA?
03 Ocak 2014, 23:53 9 (permalink)
Gold
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 19 Şubat 2010
Yer: karabük
Mesajlar: 440
Enstrumanım:
Hocam uzun süredir anakart arıyorsunuz sanırım. Çıkma yok, yenisi de çok pahalı ise sizdeki cihazın diğer parçalarını yedek parça niyetine satıp yeni bir cihaz bakın bence. Ama aceleniz yoksa bilmem. Ayrıca aradığınız anakart or 700 serisinin hepsinde aynı mı? DEğilse hangi seriyi arıyorsanız belirtin.daha çabuk bulunur bence. Kolay gelsin.
amattor Bu mesaj için Teşekkür edenler :
cagdasdurmus (06 Ocak 2014)
04 Ocak 2014, 00:01 10 (permalink)
Geziyorum
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 26 Ocak 2010
Yer:
Mesajlar: 16
Enstrumanım:
Sevgili kardeşim.Benim bir arkadaşım da aynı şekilde mağdur oldu.OR700 bozuldu,Sonuda bir A2000 almıştı.Gecenin bu saatinde arama şansım yok. Arkadaş Mersin' de oturuyor.O da trakyamüzik üyesi .Belki de ilanı görüp aramış olabilir.Adı Mehmet Ali.Eğer görüşmediyseniz işinize yarayabilir.Bana parça yaparız demişti.Eğer anakartı sağlamsa hayırlı olsun.
Arkadaşın numarası:05353058015
Yukarı Git