PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : düğün öncesi açılış konuşması


klavyeci07
04-06-2011, 09:16
arkadaşlar eminim ki hepimizin kendine özel bir açılış konuşması vardır.düğün başlamadan ya da takı ve pasta merasiminde yada düğün sonunda .genelde belli şeyler aynıdır.yaptıgınız bu konuşmaları genel hatlarıyla anlatabilirmisiniz?

klavyeci07
04-06-2011, 12:59
yok mu cevap veren.önemsiz bir konu galiba...

piyanist477
04-06-2011, 13:13
mesela ben

-değerli misafirlerimiz sevgili konuklarımız..egemizin incisi ararat düğün sarayına hepiniz hoşgeldiniz.alkışlarımızla gelin hanım ve damat beyi dansa davet ediyoruz.... ( 2 dk sonra ) genç çiftimizi yalnız bırakmıyoruz..dans etmek isteyen tüm konuklarımızı bekliyoruz...

-pastamız çiftimizi, çiftimiz alkışlarınızı bekliyor.

-geleneksel takı merasimimiz başlamıştır.aile büyükleri başta olmak üzere takılarını takmak isteyenler tek sıra halinde takabilir.

-salonda çekilen fotoğraflar gelmiştir.almak isteyenler salon girişindeki sergiden görüp beğenip alabilirsiniz.

-emniyetin vermiş olduğu süreyi doldurduk...biz salon personeli adına çiftimize ömür boyu mutluluklar diliyoruz.darısı tüm bekarların başına.son alkışlarımız çiftimize gelsin.beğenilerinizi dışarda dostlarınıza, şikayet ve önerilerinizi lütfen müdüriyete bildiriniz.teşekkür ediyoruz iyi akşamlar....


benim konuşmalarım böyle :)

klavyeci07
04-06-2011, 13:20
mesela ben

-değerli misafirlerimiz sevgili konuklarımız..egemizin incisi ararat düğün sarayına hepiniz hoşgeldiniz.alkışlarımızla gelin hanım ve damat beyi dansa davet ediyoruz.... ( 2 dk sonra ) genç çiftimizi yalnız bırakmıyoruz..dans etmek isteyen tüm konuklarımızı bekliyoruz...

-pastamız çiftimizi, çiftimiz alkışlarınızı bekliyor.

-geleneksel takı merasimimiz başlamıştır.aile büyükleri başta olmak üzere takılarını takmak isteyenler tek sıra halinde takabilir.

-salonda çekilen fotoğraflar gelmiştir.almak isteyenler salon girişindeki sergiden görüp beğenip alabilirsiniz.

-emniyetin vermiş olduğu süreyi doldurduk...biz salon personeli adına çiftimize ömür boyu mutluluklar diliyoruz.darısı tüm bekarların başına.son alkışlarımız çiftimize gelsin.beğenilerinizi dışarda dostlarınıza, şikayet ve önerilerinizi lütfen müdüriyete bildiriniz.teşekkür ediyoruz iyi akşamlar....


benim konuşmalarım böyle :)

evet işte budur.teşekkür ederim kardeşim..gayet güzel ve kibar bir şekilde yapıyorsun konuşmanı tebrik ederim...aslında bana göre çok önemli bir konu neden dersen konuşmalar düğünün müzisyenin ve düğün salonunun kalitesini gösterir.ayrıca insanlarla daha rahat iletişim için şart.yoksa çal çal nereye kadar..fakat her ne hikmetse 50 nin üzerinde kişi bakmış cevap veren yok..trakya müzik ailesi için bence bu yeterli değil..saygılarımla...

piyanist477
04-06-2011, 14:19
tabiki önemli bir konu...bi müzisyen istediği kadar güzel çalsın ama konuşma olmayınca olmuyor..istekleri yaparken kuru kuru yapmak var, bir de kelimelere renk katarak dile getirmek var...bence konuşma %70 müzikten daha önemli...

benim bi tanıdık var...Adam çalmayı bilmiyo, sesi de pek ahım şahım değil ama kelimelere kattığı güzelliklerle işini bi çok müzisyenden daha iyi yapıyor.ben bu işi ondan öğrendim ( konuşmayı :) ) Allah ondan razı olsun...

EMRE_53
04-06-2011, 14:37
sevgili misafırler ve degerlı konuklar hepinize hoşgeldınız der bugunu mutlu çifti gelin hanım ve damat beyi alkıslarınızlsa dansa davet edıyoruz .... evet sırada takı merasımımız vardır takı tskmak isteyen eş dost hısım ve akrabaların takılarını tek sıra halınde takmaları rıca olunur

yazıyorum
04-06-2011, 15:09
bende şöyle diyorum..

sayın konuklar lar lar lar lar
davetliler ler ler ler ler ler
yaaa pardon eko açık kalmış tekrar başlıyorum..

çocukları pistten alalım anneler çocuklarınızı pistten alalalım
ıııııımmmmm ööhhhhüüüüü öööhüüüüü hönk hönk ööhhhüüüüüü öğğğ

sayın konuklar -aliyle ayşenin düğününe hoş geldiniz

hani alkış -- şap şap şup şup şup
ilik dans için çiftlerimizi yalnız bırakmıyoruz bütün çiftleri bekliyoruz

çocukları pistten alalım anneler çocuklarınızı pistten alalalım
---
alkışlarla pasta
kılıç kesmiyo damat yapıştır nınınım nınınım .....
aaaaaaa biraz daha yapıştır nınınım nınınım .....
hhaaaa hhhoooooo bravo damat.
evet assonra limonata servisimiz başlayacaktır
kimse bi yere ayrılmasın alkııııışşşşş
evet takıya geçiyoruz cumhuriyetleri hazırladınızmı
çeyrekler kabul olmuyor hheeeee.
eveeet takı başla mıştır takmak serbest hii hhii

kardeş aynen böyle konuş herkes sana hasta olacaktır inan
hadi sana kolay gelsin ..
birde ork ta devamlı leslili eloktro sesi kullan kaymak valla gecenin starısın.
hadi hazırlıklara başla kaptın tiyoları kerata senii

klavyeci07
04-06-2011, 15:29
valla agzım açık kaldı kardeşim.çok esprilisin.gerçekten kaptım tiyoları.. :))))

yazıyorum
04-06-2011, 16:14
valla agzım açık kaldı kardeşim.çok esprilisin.gerçekten kaptım tiyoları.. :))))

tiyonun kralını aldın tabi ağzım kulaklarına varıyo..
koş salona koştur milleti coştur

cellist85
04-06-2011, 16:58
gelin damadı çağırırken gecenin yıldızları da diyebilirsin.

klavyeci07
04-06-2011, 17:17
gelin damadı çağırırken gecenin yıldızları da diyebilirsin.

güzel fikir kardeşim sagol...

tr55ci
04-06-2011, 18:10
- değerli konuklarımız.......ile .........nin mutluluğa adım atacaklı bu özel günlerinde ....ailesi ile ....ailesini onurlandrdığınız için her iki aile adına hoş geldiniziz ,mutluluklar verdınız.......

(alkışlarrr duyulur)

- alkışlar kesilmesin çiftimizi ilk dansları için sahneye alıyoruz.....

klavyeci07
04-06-2011, 19:48
- değerli konuklarımız.......ile .........nin mutluluğa adım atacaklı bu özel günlerinde ....ailesi ile ....ailesini onurlandrdığınız için her iki aile adına hoş geldiniziz ,mutluluklar verdınız.......

(alkışlarrr duyulur)

- alkışlar kesilmesin çiftimizi ilk dansları için sahneye alıyoruz.....

sagol abi....

klavye 10
04-06-2011, 22:54
vala hoş şeyler adeta şov niteliğinde ama bunlrı teklemeden yapmak lazım tam karizma olur yani inşallah banada nasip olur bu işler epey tecrübe ister dimi ya

klavyeci07
04-06-2011, 23:07
evet tecrübe istiyor.zaten bir kaç düğünden sonra oturuyor kelimeler.yeni şeyler de katılabilir tecrübe kazandıkça...

klavye 10
04-06-2011, 23:12
sanırım ortamda önemli bunları yapmak için yani moral iyi olursa dahada iyi hoş olabilir bir ikide espri oldumu orada bulunan topluluk için iyi bir görüntü olur kanatindeyim

klavyeci07
04-06-2011, 23:58
sanırım ortamda önemli bunları yapmak için yani moral iyi olursa dahada iyi hoş olabilir bir ikide espri oldumu orada bulunan topluluk için iyi bir görüntü olur kanatindeyim

aynen katılıyorum sevgili abim...

beratilahigrubu
04-07-2011, 00:15
Bir konuşma da ben den:Allahın rahmeti bereketi üzerinize olsun.Bu düğün merasimine uzaktan yakından teşrif eden bütün misafirlerimize can-ı gönülden şükranlarımızı sunuyor ve programımıza sözlerin en güzeli,ruhumuzun gıdası,gönüllerimizin ilacı,başlarımızın tacı olan Kuran-ı Kerim tilavetiyle başlıyoruz..
3dk sonra
Evlilikle alakalı bir ayet yada hadis(Kişi evlenmekle dininin yarısını tamamlamış olur.Diğer yarısı için de Allah dan korksun)(Hz Muhammed s.a.v)
Programımız ilahi ve ezgilerle devam ediyor.Şimdi de Mehter Marşı Eşliğinde çiftimizi pasta kesimi için davet ediyoruz...
Bir Menkıbe yada fıkra:(Nasreddin Hoca evlenir ve aradan 3 yıl geçer.Bir zat Hocaya sorar:Hocam evlilikdeki bu 3 yılınız nasıl geçti?Hoca cevap verir:İlk sene ben konuştum hanım dinledi ben konuştum hanım dinledi.İkinci sene hanım konuştu ben dinledim o konuştu ben dinledim.Üçüncü sene ise ikimizde konuştuk komşular dinledi...:):)
İlahi ve ezgilerle program devam ediyor ve takı merasiminin bitiminde bir dua ile bu çiftimize ömür boyu sağlık mutluluk ve huzur dolu günler temenni ederek ve bütün misafirlerimizi Allaha emanet ederek programımızı hitama erdiriyoruz...

klavyeci07
04-07-2011, 00:31
Bir konuşma da ben den:Allahın rahmeti bereketi üzerinize olsun.Bu düğün merasimine uzaktan yakından teşrif eden bütün misafirlerimize can-ı gönülden şükranlarımızı sunuyor ve programımıza sözlerin en güzeli,ruhumuzun gıdası,gönüllerimizin ilacı,başlarımızın tacı olan Kuran-ı Kerim tilavetiyle başlıyoruz..
3dk sonra
Evlilikle alakalı bir ayet yada hadis(Kişi evlenmekle dininin yarısını tamamlamış olur.Diğer yarısı için de Allah dan korksun)(Hz Muhammed s.a.v)
Programımız ilahi ve ezgilerle devam ediyor.Şimdi de Mehter Marşı Eşliğinde çiftimizi pasta kesimi için davet ediyoruz...
Bir Menkıbe yada fıkra:(Nasreddin Hoca evlenir ve aradan 3 yıl geçer.Bir zat Hocaya sorar:Hocam evlilikdeki bu 3 yılınız nasıl geçti?Hoca cevap verir:İlk sene ben konuştum hanım dinledi ben konuştum hanım dinledi.İkinci sene hanım konuştu ben dinledim o konuştu ben dinledim.Üçüncü sene ise ikimizde konuştuk komşular dinledi...:):)
İlahi ve ezgilerle program devam ediyor ve takı merasiminin bitiminde bir dua ile bu çiftimize ömür boyu sağlık mutluluk ve huzur dolu günler temenni ederek ve bütün misafirlerimizi Allaha emanet ederek programımızı hitama erdiriyoruz...


gerçekten muhteşem bir konuşma.çok beğendim..teşekkür ederim..fıkra da gülümsettiriyor bu arada... :)))

klavye 10
04-07-2011, 01:07
amaç zaten ordaki topluluğu memnun etmek yani bu uğurda yapılan şeylerde bu işe renk katıyor tabi yapabilene bu durumda yapılan işin önemide artar sanırım

pianist06
04-07-2011, 03:35
saygıdeğer misafirlerimiz değerli konuklarımız yıldız düğün salonumuza hoşgeldiniz iyi eğlenceler dileriz......evet sayın konuklarımız o yürekten o canı gönülden kocaman alkışlarınızla gelin hanım ve damat beyi ilk dansları için sahneye alıyoruz....2-3 dk sonra evet çiftiim sahnede yalnız bırakmıyoruz (bir kaç defa tekrar)....evet değerli misafirlerimiz takı törenimiz başlamıştır başta aile büyükleri olmak üzere takı takmak isteyenleri sahnemize davet ediyoruz bu arada piyanisttide boş geçmeyelim:):):) evet sayın konuklarımız pasta kesimine geçeceğiz lütfen çocuklarımızı pistimizden alalım (bu bi kaç defa tekrar eder zaten)ve kapanış evet saygıdeğer konuklarımız programımızın sonuna gelmiş bulunmaktayız yıldız düğün salonu olarak çiftimize bir ömür boyu mutluluklar dileriz.en güzel günler sizlerle olsun.. esen kalın......

klavyeci07
04-07-2011, 04:22
saygıdeğer misafirlerimiz değerli konuklarımız yıldız düğün salonumuza hoşgeldiniz iyi eğlenceler dileriz......evet sayın konuklarımız o yürekten o canı gönülden kocaman alkışlarınızla gelin hanım ve damat beyi ilk dansları için sahneye alıyoruz....2-3 dk sonra evet çiftiim sahnede yalnız bırakmıyoruz (bir kaç defa tekrar)....evet değerli misafirlerimiz takı törenimiz başlamıştır başta aile büyükleri olmak üzere takı takmak isteyenleri sahnemize davet ediyoruz bu arada piyanisttide boş geçmeyelim:):):) evet sayın konuklarımız pasta kesimine geçeceğiz lütfen çocuklarımızı pistimizden alalım (bu bi kaç defa tekrar eder zaten)ve kapanış evet saygıdeğer konuklarımız programımızın sonuna gelmiş bulunmaktayız yıldız düğün salonu olarak çiftimize bir ömür boyu mutluluklar dileriz.en güzel günler sizlerle olsun.. esen kalın......

gayet güzel kardeşim.teşekkür ederim...piyanistide boş geçmeyelim de güzeldi.bakalım daha ne espriler ögreneceğiz... :)))

muzik_boy
04-07-2011, 04:49
Düğün öncesi:
Değerli misafirlerimiz salonumuzda kabuklu yiyecek yenmemesini ve sigara içilmemesini önemle rica eder tşk ederiz.

Ardından:
Değerli misafirlerimiz son günlerde artan kapkaç ve hırsızlık olaylarına karşı, eğlencemiz esnasında lütfen değerli eşyalarınızı yanınızdan ayırmamanızı önemle rica eder tşkkür ederiz.

Değerli misafirlerimiz (soy isimle) (soy isimlerinin) düzenlemiş olduğu bu geceye katıldığınız için hepineze çok çok tşk eder,alkışlarla genç çiftlerimizi sahneye davet ediyoruz...

Dans 2-3dak sonra:
Evet efendim genç çiftlerimi yalnız bırakmıyoruz tüm misafirlerimizi dansa bekliyoruz...

Pasta:
Evvet şimdide alkışlarla pasta merasimine geçiyoruz...
Evet Alkışıyoruz evendim (pastayı yerken)

Takı:
Değerli Misafirlerimiz Şimdi Takı Törenimiz vardır, başta aile büyükleri olmak üzere tüm misafirlrimizi bekliyoruz. Önce damat beyin akrabalarını bekliyoruz...

1.Değerli misafirlerimiz kameraman arkadaşımızın daha güzel bir görüntü alabilmesi için lütfen takılarımızı sırayla takalım...

2.
Değerli misafirlerimiz kameraman arkadaşımızın daha güzel bir görüntü alabilmesi için lütfen takılarımızı sırayla takalım...

daha 3-5 kere sölersin anca toparlanırlar.. :)

Değerli misafirlerimiz lütfen çocuklarınızı yanımıza alalım, tşkkür ederiz.. :)


Çiftler oynamaya geçer:
haydi bakalım damat beyin şerefine... tık yok
haydi bakalım damat beyin şerefine... yine yok
haydi bakalım damat beyin şerefine... yapcak bişi yok.
Damat bey org bozuldu deyip 20liği hemen mic. asarız :)

Gelinin arkadaşları çıkar:
Haydi bakalım oynamayan kalmasın,oynamayan kızlar evde kalsın diyoruz oohhhhaaaa.
Haydi bakalım oynayanların şerefine olsun,oynamayanlar kızlar kaynanasından bulsun. heyy maşşşallaahh.
Oturanların şerefine olsun efendim haydi bakalım....

Kapanış:
Değerli misafirlerimiz bu akşamki eğlencemizin de burada sonuna gelmiş bulunuyoruz yeni çiftlerimize ömür boyu mutluluklar diler hepinize ii akşamlar diliyorum...

tabi düğün bitmez son kez son kez bi yarım saat daha çalarız böyleleikle en sonundada hiç bişi demeden orgu anfiyi apar tpar kapatır gideriz... :)

klavyeci07
04-07-2011, 04:58
ne esprili müzisyenler varmış meger.helal olsun başka bir şey demiyorum..saygılar kardeşim...org bozuldu iyi taktik.bende yapayım.inşallah dayak yemem.. :))))

muzik_boy
04-07-2011, 05:01
ne esprili müzisyenler varmış meger.helal olsun başka bir şey demiyorum..saygılar kardeşim...org bozuldu iyi taktik.bende yapayım.inşallah dayak yemem.. :))))

:)) öyle durumlarda mic. sehpasını her zaman hazırda beklet.. kafaya indirmek için,öldürücü değildir ama sana kaçabilmen için zaman verir.

piyanist53
04-07-2011, 15:31
düğün öncesi:
Değerli misafirlerimiz salonumuzda kabuklu yiyecek yenmemesini ve sigara içilmemesini önemle rica eder tşk ederiz.

Ardından:
Değerli misafirlerimiz son günlerde artan kapkaç ve hırsızlık olaylarına karşı, eğlencemiz esnasında lütfen değerli eşyalarınızı yanınızdan ayırmamanızı önemle rica eder tşkkür ederiz.

Değerli misafirlerimiz (soy isimle) (soy isimlerinin) düzenlemiş olduğu bu geceye katıldığınız için hepineze çok çok tşk eder,alkışlarla genç çiftlerimizi sahneye davet ediyoruz...

Dans 2-3dak sonra:
Evet efendim genç çiftlerimi yalnız bırakmıyoruz tüm misafirlerimizi dansa bekliyoruz...

Pasta:
Evvet şimdide alkışlarla pasta merasimine geçiyoruz...
Evet alkışıyoruz evendim (pastayı yerken)

takı:
Değerli misafirlerimiz şimdi takı törenimiz vardır, başta aile büyükleri olmak üzere tüm misafirlrimizi bekliyoruz. önce damat beyin akrabalarını bekliyoruz...

1.değerli misafirlerimiz kameraman arkadaşımızın daha güzel bir görüntü alabilmesi için lütfen takılarımızı sırayla takalım...

2.
Değerli misafirlerimiz kameraman arkadaşımızın daha güzel bir görüntü alabilmesi için lütfen takılarımızı sırayla takalım...

Daha 3-5 kere sölersin anca toparlanırlar.. :)

değerli misafirlerimiz lütfen çocuklarınızı yanımıza alalım, tşkkür ederiz.. :)


çiftler oynamaya geçer:
Haydi bakalım damat beyin şerefine... Tık yok
haydi bakalım damat beyin şerefine... Yine yok
haydi bakalım damat beyin şerefine... Yapcak bişi yok.
Damat bey org bozuldu deyip 20liği hemen mic. Asarız :)

gelinin arkadaşları çıkar:
Haydi bakalım oynamayan kalmasın,oynamayan kızlar evde kalsın diyoruz oohhhhaaaa.
Haydi bakalım oynayanların şerefine olsun,oynamayanlar kızlar kaynanasından bulsun. Heyy maşşşallaahh.
Oturanların şerefine olsun efendim haydi bakalım....

Kapanış:
Değerli misafirlerimiz bu akşamki eğlencemizin de burada sonuna gelmiş bulunuyoruz yeni çiftlerimize ömür boyu mutluluklar diler hepinize ii akşamlar diliyorum...

Tabi düğün bitmez son kez son kez bi yarım saat daha çalarız böyleleikle en sonundada hiç bişi demeden orgu anfiyi apar tpar kapatır gideriz... :)


son satırlarına katılıyorum :)))))

klavyeci07
04-09-2012, 14:12
güncell...

klavyeci07
04-15-2012, 16:39
Güncel kalsın...

06hüso
06-27-2012, 12:23
evt saygıdeger mısafırlerımız degerlı konuklarımız bir mutlu merasımı baslatıyoruz oncelıkle .... ve ..... ailerımızın dügün merasımine ve ....... dügün salonumuza hosgeldınız serefler verdınızı herkese iyi eglenceler dıleriz.alkıslarınız ıcın tskler: evt genc ciftımız hzr o guzel alkıslarınız damat bey ve gelın hanım icin gelsın tempooo alkıslarrrr candan yurekden olsun. evt saygıdeger mısafırlerımız degerlı konuklarımızı programımızın bu bölumunde takı merasımı olacakdır alile buyuklerımız basta olmak uzere takı takmak ısteyen konuklarımızı hzrlansınlar efendım bırazdan takı merasımıne gecıyoruz evt takı merasımıne oncelıkle damat bey tarafından baslamak istıyoruz damat beyın aile buyuklerı buyursun efendım.

sonerçetin
06-27-2012, 14:37
çok güzeldi teşekkürler;))peki düğün sünnetse? onada örnek alırsak seviniriz;))

piyanist888
06-27-2012, 16:22
sayın davetliler kıymetli misafirlerimiz
birbirlerine yakışan bu güzel çiftimizi bu mutlu günlerinde yanlız bırakmadıgınız için her iki aile ve şahsım adına teşekkur ediyor hepiniz hoşgeldiniz iyi eglenceler diliyorum.

pasta anonsu
birbirlerine yakışan çiftimizi alkışlarla pasta merasimi yapmak üzere piste davet ediyorum

takı anonsu
pasta merasiminden sonra programımıza takı merasimiyle devam edeceğiz.lütfen takılarını takmak isteyenlerin hazırlıklarını yapmasını rica ederim.teşekkurler

gelin veya damat tarafı

baba ve anne başta olmak üzere takılarını takmak isteyenleri davet ediyorum

biterkende
evet güzel bir gecenin sonuna geldik,ben birbirlerine yakışan çiftimizi yanlız bırakmayan herkese tekrar teşekkur ediyor programıma burda son verirken çiftimize bir ömür boyu mutluluklar diliyorum,dilerimki en kötü gününüz ve geceniz böyle mutlu ve neşeli yaşansın
en güzel günler en güzel geceler sizlerle birlikte olsun efendim ... alllahısmarladık....


not : tabiki sebep ne olursa olsun yüzünüz gülsün her anonsunuzda tebessüm içinde olun.çünkü en ufak bi olay başınıza patlar.arkadaşlarım bilir.
the end

dj_ahmet
07-01-2012, 13:35
tesekkürler saygılar tecrübenizeeee...

yusufkarakus
07-01-2012, 13:45
Kıymetli arkadaşlar; ve daha doğrusu mesleğe yeni başlayanlara nacizhane tavsiyem; burada verilen örnekleri tabi ki önünüze koyup yazılı olarak okumayınız. Bu güzel örneklerden de yola çıkarak kendinize has bir hitabet tarzı belirleyiniz, doğaçlama yapmak en iyisi, ve dolayısıyla iyi bir müzisyen kitap okumalı, kelime hazinesi geniş olmalı ki, gerektiği yerde ince nüanslarla, seviyeli esprilerle düğünü tek düzelikten kurtarabilsin. Herkese iyi çalışmalar, başarılar diliyorum.

psb
07-01-2012, 14:28
saygıdeğer konuklarımız ... düğün salonuna hepiniz hoşgeldiniz daha güzel eğlenebilmeniz için çocukları olan bayanların çocuklarına değerli eşyaları bulunanların eşyalarına sahip çıkmalarını sizlerden rica eder mutlu bir gecenin başlangıcı için kuvvetli alkışlarınızla gecenin prens ve prensesini piste davet ederim. efendim sırada pastamız var şöyle damat beye moral olsun haydi ... düğün salonu alkışlar damat beye gelsin... efendim sırada takı merasimimiz var takı takmak isteyen konuklarımızı piste davet ederken kameraman arkadaşlarımızın rahat çalışabilmesi için tek sıra halinde gelmenizi sizlerden rica ederiz... programımız sona ermiştir bizler ... düğün salonu çalışanları adına burda bulunan tüm konuklarımıza teşekkür eder gecenin prens v e prensesine ömür boyu mutluluklar dileriz

ergun
07-01-2012, 17:03
değerli aile büyükleri ve saygıdeğer misafirler...

öncelikle böyle bir gecede genç çiftimizi (sünnet çocuğumuzu) yanlız bırakmadığınız için çiftimiz adına teşekkür ederiz.

fon müzik girer...

şimdi büyük alkışlarınızla mutlu çiftimizi (sünnet çocuğunu ve ailesini) pistimize davet ediyoruz...

alkışlarınız bu kadarmı??? biz bugece sizinle anlaşamıycaz galiba....

alkış çoğalır

dans girer 2 dk bütün misafirlerimizi pistimize davet ediyoruz efendim.. naz yaparlar

gelin hanım ve damat beyin (sünnet çocuğunun) pek seveni yok heralde....

bu güzel gecemizde bizlerle olduğunuz için sizlere teşekkür eder bir kusurumuz varsa (oldu ise) affınıza sınığınız.. çiftimize ömür boyu mutluluklar ve herkese en iyi dileklerimizi sunarız iyi geceler