Korg Pa3x set Korg Pa serisinin yeni Ustası Pa3X! En güçlü ve en gerçekçi, kullanımı en kolay şimdiye kadar üretilen en iyi performans ve studyo aranjörü. Yıllardır Korg, Pa Serisi ile imrenilen, saygın ve başarılı çizgisini oluşturmuştur. Pa3x ve Pa3x Pro daha zengin, yeni ve daha gerçekçi sesler sunarak mükemmellik standardını yükseltti,inanılmaz yeni özellikler oluşturdu ve bu dünyaya sizi davet ediyor.

04 Şubat 2012, 02:24 11 (permalink)
hakan-çebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
**Vip**
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 03 Şubat 2010
Yer: trabzon
Mesajlar: 301
Enstrumanım:
çok teşekkürler.
yaşam harekettir!
04 Şubat 2012, 14:19 12 (permalink)
erenxd9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 11 Ağustos 2010
Yer: samsun-terme
Mesajlar: 56
Enstrumanım:
hakan hocam ellerine sağlık sen bir markasın her zaman ritim ve bağlama sesi gerçekten yorumsuz saygılar...
04 Şubat 2012, 14:57 13 (permalink)
Gold üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 24 Ocak 2010
Yer: BOLU
Mesajlar: 333
Enstrumanım:
yamaha yı bana kazandıran adam yapmış gene yapacağını süper...
04 Şubat 2012, 16:30 14 (permalink)
mehmet01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Süper Üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 24 Ocak 2010
Yer: Mersin
Mesajlar: 646
Enstrumanım:
ritimde çok güzel seste . eline sağlık
04 Şubat 2012, 18:18 15 (permalink)
hakan-çebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
**Vip**
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 03 Şubat 2010
Yer: trabzon
Mesajlar: 301
Enstrumanım:
çok teşekkürler arkadaşlar.
yaşam harekettir!
04 Şubat 2012, 18:39 16 (permalink)
Üyeliği durduruldu
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 15 Eylül 2011
Yer: MERSİN
Mesajlar: 1.283
Enstrumanım:
abicim baştaki yorumumu bi kenara bırakarak ritmi kolonlardan dinledim alt yapısı gerçekten sağlam.. elektro zaten güzel..

Bu ritme biraz davulumsuz dum taka dum taka sert bi davul koysan on numara olacak..

yanlış anlama çalışmanı sabote etmek değil amacım.. Gerçekten çalışman çok güzel
04 Şubat 2012, 21:11 17 (permalink)
hakan-çebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
**Vip**
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 03 Şubat 2010
Yer: trabzon
Mesajlar: 301
Enstrumanım:
lost__92 Nickli Üyeden Alıntı
abicim baştaki yorumumu bi kenara bırakarak ritmi kolonlardan dinledim alt yapısı gerçekten sağlam.. elektro zaten güzel..

Bu ritme biraz davulumsuz dum taka dum taka sert bi davul koysan on numara olacak..

yanlış anlama çalışmanı sabote etmek değil amacım.. Gerçekten çalışman çok güzel
Teşekkürler kardeşim. Görüşleriniz benim için önemli.
yaşam harekettir!
04 Şubat 2012, 22:29 18 (permalink)
ümitdönmez54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tecrübeli Üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 01 Mart 2010
Yer: Sakarya
Mesajlar: 117
Enstrumanım:
ellerinize sağlık güzel çalışma..
05 Şubat 2012, 03:33 19 (permalink)
hakan-çebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
**Vip**
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 03 Şubat 2010
Yer: trabzon
Mesajlar: 301
Enstrumanım:
ümitdönmez54 Nickli Üyeden Alıntı
ellerinize sağlık güzel çalışma..
çok teşekkürler
yaşam harekettir!
05 Şubat 2012, 04:26 20 (permalink)
Paylaşımcı
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 09 Ağustos 2011
Yer: İstanbul pendik
Mesajlar: 4.665
Enstrumanım:
GUZEL BIR CALISMA ELEKTRO COK GUZEL EDITLENMIS ASCI DA DAMAKTI MUZIKTE KULAK AŞiNALIĞI ÇOK ÖNEMLİDİR;-)

Etiketler

bağlama, demo, elektro, korg, korg pa, pa3x, set, usb, video


« önceki Konu | sonraki Konu »

Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Seçenekler

Yukarı Git

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183