Ketron Ketron - Ketron xd9 ve diğer Ketron marka klavyeler Destek hattı - Ketron midi ritim teknik destek - kullanım - paylaşım bölümü.

13 Ocak 2012, 03:58 1 (permalink)
Gold üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 21 Ocak 2010
Yer: İzmir - Tekirdağ
Mesajlar: 357
Enstrumanım:
Yorum sizin..
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=fOfGYrM8Z70]AYDIA 5 rumba.wmv - YouTube[/ame]
3 Kullanıcı trigovina Bu mesaj için Teşekkür etmişler
eyeofthetiger79 (13 Ocak 2012), KORAYYYYY (13 Ocak 2012), murti42 (25 Eylül 2015)
13 Ocak 2012, 04:41 2 (permalink)
eyeofthetiger79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Paylaşımcı Uzman Üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 25 Ocak 2010
Yer: Muğla/Marmaris
Mesajlar: 990
Enstrumanım:
"AUDYA"nın farkı görülüyor.Bence , "PA3X"de önceki serilerine göre epey bir değişim ve gelişme olmuş gibi görünüyor ; tonlar daha gerçekçi...

İşin garibi , "AUDYA", Dünya prömiyeri 2007 yılında yapılmış bir cihaz ; PA3X ise daha yepyeni.Halen "AUDYA"yı tam anlamıyla yakalayamamış görünüyor.Yalnız , bu iki cihazın artı ve eksi yönlerini teknik olarak yorumlayabilecek kişiler yorumlarını paylaşırlarsa sevinirim...

Paylaşım için teşekkürler...

Konu eyeofthetiger79 tarafından (13 Ocak 2012 Saat 04:43 ) değiştirilmiştir. Sebep: Düzeltme yapıldı...
HIS WHOLE LIFE WAS A MILLION TO ONE SHOT!!!
eyeofthetiger79 Bu mesaj için Teşekkür edenler :
kadirbey1985 (14 Ocak 2012)
13 Ocak 2012, 12:28 3 (permalink)
Gold üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 21 Mart 2010
Yer:
Mesajlar: 426
Enstrumanım:
Volüm sürgülerine dikkat edin arkadaşlar.Audya5 in volum sonuna kadar tam açık.Pa3x in volumü yarıda ve maxx audio açık değil kesinlikle.Bu video Pa3x 'i karalamak için yapılmış bence.
Korg Pa4x Pro
13 Ocak 2012, 13:52 4 (permalink)
mfsert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Süper Üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 06 Şubat 2010
Yer:
Mesajlar: 606
Enstrumanım:
dogans41 Nickli Üyeden Alıntı
Volüm sürgülerine dikkat edin arkadaşlar.Audya5 in volum sonuna kadar tam açık.Pa3x in volumü yarıda ve maxx audio açık değil kesinlikle.Bu video Pa3x 'i karalamak için yapılmış bence.
katılıyorum !
*********P-A-800 + ECO USB********
13 Ocak 2012, 15:21 5 (permalink)
eyeofthetiger79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Paylaşımcı Uzman Üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 25 Ocak 2010
Yer: Muğla/Marmaris
Mesajlar: 990
Enstrumanım:
dogans41 Nickli Üyeden Alıntı
Volüm sürgülerine dikkat edin arkadaşlar.Audya5 in volum sonuna kadar tam açık.Pa3x in volumü yarıda ve maxx audio açık değil kesinlikle.Bu video Pa3x 'i karalamak için yapılmış bence.
mfsert Nickli Üyeden Alıntı
katılıyorum !
Merhaba...

Arkadaşlar size katılmıyorum.Aynı durum "AUDYA"da da var ; master volume tuşu yüzde altmış düzeyinde açık.(En sağındaki buton)

Tekrar söylüyorum , yeterli teknik bilgisi olan arkadaşlar bizleri aydınlatırsa sevinirim ; bilgi kirliliği olmasın...

Selâmlar...
HIS WHOLE LIFE WAS A MILLION TO ONE SHOT!!!
13 Ocak 2012, 15:40 6 (permalink)
Gold üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 21 Mart 2010
Yer:
Mesajlar: 426
Enstrumanım:
eyeofthetiger79 Nickli Üyeden Alıntı
Merhaba...

Arkadaşlar size katılmıyorum.Aynı durum "AUDYA"da da var ; master volume tuşu yüzde altmış düzeyinde açık.(En sağındaki buton)

Tekrar söylüyorum , yeterli teknik bilgisi olan arkadaşlar bizleri aydınlatırsa sevinirim ; bilgi kirliliği olmasın...

Selâmlar...
selam arkadaşım.bilgi kirliliği filan yaptımız yok.sadece gördüğümü ve duyduğumu söylüyorum.
en sağdaki sürgü RIGHT yazan klayvenin sesleri.Soldan ikinci düğmeye dikkat edersen STYLE MASTER ve onun yanındaki DRUM u açıp kapatıyor,sadece akorlar kalıyor.En soldaki AUX3/4 bu klavyenin ana volumü ve %100 açık.STYLE MASTER %80 açık durumda.Pa3x ana master %50 açık durumda.
işte resim..

[Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Kayıt olmak için tıklayın / www.trakyamuzik.net]

Konu dogans41 tarafından (13 Ocak 2012 Saat 15:49 ) değiştirilmiştir.
Korg Pa4x Pro
13 Ocak 2012, 17:04 7 (permalink)
Gold üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 24 Ocak 2010
Yer: BOLU
Mesajlar: 333
Enstrumanım:
volume den daha ziyade gerçekler var bence zaten audio nun performansı zaten 3x den üstündür ama iş piyasaya dönünce kullnım pratikliği servis devreye girince 3x fark atıyo ketronun bi çok modelinin başına gelen bahtsızlık ben sx 3000 kullandım sınıfında onunla yarışacak alet yok bence ama gerçekler devereye girince nevale , piyasa pratiklik bendce bunlardan kaybediyo geçen hafta arkadaşım mega dan sıfır 3x aldı 2650 euro ya ama şu an seti bile yok piyasada 800 setiyle kullanıyo nacizane fikirlerim amacım polemik yaratmak değil yanlış anlaşılmmasın işallah bizede bu aletler nasip olur bir gün...
13 Ocak 2012, 19:06 8 (permalink)
Gold üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 20 Ocak 2010
Yer: ist.-beylikdüzü(malkara)
Mesajlar: 309
Enstrumanım:
volumden neden bahsediliyor anlamadım burda amaç hangisinin sesinin daha çok çıktığı mı saund kalitelisi mi?bence audyo 5 saundu daha iyi
13 Ocak 2012, 19:21 9 (permalink)
eyeofthetiger79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Paylaşımcı Uzman Üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 25 Ocak 2010
Yer: Muğla/Marmaris
Mesajlar: 990
Enstrumanım:
dogans41 Nickli Üyeden Alıntı
selam arkadaşım.bilgi kirliliği filan yaptımız yok.sadece gördüğümü ve duyduğumu söylüyorum.
en sağdaki sürgü RIGHT yazan klayvenin sesleri.Soldan ikinci düğmeye dikkat edersen STYLE MASTER ve onun yanındaki DRUM u açıp kapatıyor,sadece akorlar kalıyor.En soldaki AUX3/4 bu klavyenin ana volumü ve %100 açık.STYLE MASTER %80 açık durumda.Pa3x ana master %50 açık durumda.
işte resim..


[Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Kayıt olmak için tıklayın / www.trakyamuzik.net]
Merhaba hocam...

Ben işin içine kendimi de katıyorum ; bu konuda yeterli teknik bilgisi olan kişiler bizleri , herkesi aydınlatsın ; bunun sonucunda da bilgi kirliliği olmasın diyorum.Yazdıklarımı düzgünce okuyup yorumlarsanız bu sonuca siz de varacaksınız , emin olun.Yoksa , ben , "siz bilgi kirliliğine neden oluyorsunuz" asla demedim...

Nedense bu org muhabbetleri hep polemiğe neden oluyor.Beni yanlış anladığınıza veriyorum...

Halen daha teklifim geçerli ; yeterli teknik bilgi ve tecrübesi olan kişiler bizleri aydınlatırsa çok sevinirim...

Selâmlar...

levent Nickli Üyeden Alıntı
volumden neden bahsediliyor anlamadım burda amaç hangisinin sesinin daha çok çıktığı mı saund kalitelisi mi?bence audyo 5 saundu daha iyi
Haklısınız hocam ; size katılıyorum.Saundlarını teknik olarak yorumlayabilecek kişiler umarım bizleri aydınlatır...

Selâmlar...

Konu eyeofthetiger79 tarafından (13 Ocak 2012 Saat 19:22 ) değiştirilmiştir. Sebep: ...
HIS WHOLE LIFE WAS A MILLION TO ONE SHOT!!!
13 Ocak 2012, 19:36 10 (permalink)
Tecrübeli Üye
Ad Soyad:
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2010
Yer:
Mesajlar: 122
Enstrumanım:
dogans41 Nickli Üyeden Alıntı
selam arkadaşım.bilgi kirliliği filan yaptımız yok.sadece gördüğümü ve duyduğumu söylüyorum.
en sağdaki sürgü RIGHT yazan klayvenin sesleri.Soldan ikinci düğmeye dikkat edersen STYLE MASTER ve onun yanındaki DRUM u açıp kapatıyor,sadece akorlar kalıyor.En soldaki AUX3/4 bu klavyenin ana volumü ve %100 açık.STYLE MASTER %80 açık durumda.Pa3x ana master %50 açık durumda.
işte resim..

[Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Kayıt olmak için tıklayın / www.trakyamuzik.net]
evet arkadaslar ana volüm master sagtaraftaki senin aux 3/4 dedigin dJ ler icin düsünülmüs olay ritimden wav veya mp3 gecerken bazi özellikleri olan sürgü saygilarimla

Etiketler

ketron, korg, korg pa


« önceki Konu | sonraki Konu »

Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Seçenekler

Yukarı Git

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183